Koleksi Buku-Buku Pilihan

Isnin, 14 Mac 2011

AKU TERIMA NIKAHNYA


Aku Terima Nikahnya (Edisi Istimewa)

Penulis

Ustaz Hasrizal Abdul Jamil
www.saifulislam.com


Aku Terima Nikahnya banyak memberi panduan kepada para remaja yang akan menempuh gerbang perkahwinan. Banyak isu yang diketengahkan adalah hasil pengalaman penulis yang telah menempuh asam garam perkahwinan dan mempunyai anak sebagai anugerah Allah.

Remaja yang suka bercinta perlu membaca buku ini agar dapat mengenal erti cinta dan tanggungjawab sebagai sepasang suami isteri, bapa, ibu, anak, ahli keluarga dan sebagainya.

Penulis mengolah buku ini berdasarkan pengalaman sendiri. Sketsa hidup yang terkandung di dalam buku ini tentunya menjadi daya penarik kepada para pembaca untuk mengikuti kandungan selanjutnya.

Bacalah Aku Terima Nikahnya kerana ia sesuai untuk seisi keluarga khususnya para ibu bapa yang ingin mengenali lebih jauh lagi erti sebuah perkahwinan yang diinginkan.

Kandungan buku ini menggarap pengalaman pasangan muda yang bertemu jodoh di bawah landasan syariat agama. Menarik dan penuh sarat dengan unsur nasihat. Kisah di dalam buku ini sekali-sekala mencuit hati. Buku ini sungguh berguna dan tak rugi membacanya!


Harga : Semenanjung Malaysia :RM55.00
Sabah/Sarawak :RM57.00

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...